سافتیپ درخواست گروه بزرگی از پزشکان از سازمان غذا و داروی آمریکا برای عدم تایید نورالینک - سافتیپ

گروهی از پزشکان فعالیت های شرکت نورالینک را محکوم کرده و از سازمان غذا و داروی آمریکا خواستن تاییدیه این شرکت را صادر نکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی سافتیپ، گروهی متشکل از ۱۷ هزار پزشک طی درخواستی از سازمان غذا و داروی آمریکا خواستند تا تاییدیه کاشت تراشه در مغز را برای شرکت نورالینک صادر نکند. کمیته پزشکان برای پزشکی مسئولانه معتقد است نورالینک مقررات مربوط به روش های خوب آزمایشگاهی را از طریق جراحی های مغز و با هدف هک کردن و دستکاری داده ها نقض کرده است.

یکی از کارمندان این شرکت طی مصاحبه ای اعلام کرد برخی مرگ و میر حیوانات در آزمایش های این شرکت توسط پزشک جراح مغز و اعصاب به نام متیو مک دوگال انجام شد. در یکی از این موارد وی ۶ برابر از مقدار مجاز یک ماده سمی را به یک میمون تزریق کرد که باعث مرگ آن شد. این موضوع توسط دیلی میل تماس با نورالینک و مک دوگال پیگیری شد.

ماسک اوایل امسالان اعلام کرد تمامی اسناد مربوط به پروژه نورالینک را به سازمان غذا و داروی آمریکا ارسال کرده است و در صورت تایید آزمایش های انسانی این شرکت طی شش ماه آینده آغاز می شود.

در این بین گزارش هایی از آزمایش های نورانی ک روی حیوانات منتشر شد که نشان می داد برخی از مرگ و میر حیوانات به دلیل اندازه اشتباه یا استفاده در مکان نادرست به دلیل افزایش سرعت کار به وقوع پیوسته است به همین دلیل وزارت کشاورزی آمریکا در مورد پروژه نورالینک بررسی هایی را به دلیل نقض رفاه حیوانات آغاز کرد.

یکی از پزشکان این نهاد می گوید دلیل چنین درخواستی از سازمان غذا و داروی آمریکا نظارت این سازمان بر مقررات، کیفیت و همچنین دشواری آزمایش‌های غیر بالینی و بالینی است. در واقع نورالینک به دلیل اشتباهات انجام شده با وجود یک مشکل جدی سوابق را تغییر میدهد و سازمان غذا و داروی آمریکا باید به سختی به اسناد نورالینک اعتماد کند.

نورالینک پیش از این آزمایش های انجام شده در دانشگاه و کشته شدن چندین حیوان در طول آزمایش ها را تایید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : اخبار شرکت‌ها تاريخ : 19 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.