سافتیپ برنامه ایلان ماسک برای رسیدن به تعداد کاربران یک میلیاردی در توییتر - سافتیپ

ایلان ماسک پس از تغییرات گسترده در توییتر اکنون برنامه ریزی های جدیدی را برای جذب کاربر انجام داده است. وی انتظار دارد تعداد کاربران این شبکه اجتماعی طی یکسال آینده به یک میلیارد برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی سافتیپ، ایلان ماسک اخیرا جلسه ای را با کارمندان داخلی خود در توییتر برگزار کرد. وی اسلایدهای مربوط به این جلسه را در توییتر منتشر کرد که نشان از استخدام نیروهای جدید در این شرکت دارد. مدیر عامل جدید توییتر در هفته های گذشته بیش از نیمی از کارکنان این شرکت را اخراج کرده بود. در این بین صدها تن از آنان به درخواست خود استعفا دادند.

طبق گزارش بلومبرگ، جزییات مربوط به نحوه استخدام توسط ایلان ماسک اعلام نشده است. ماسک اخیرا اعلام کرد پس از روی کار آمدن وی در توییتر تعداد توییت های حاوی نفرت پراکنی کاهش یافته است. همچنین با تاخیر در ارائه سرویس توییتر بلو ۸ دلاری پروژه های مربوط به جعل هویت افراد معروف نیز با شکست مواجه شده است. داده های ادعای اخیر ماسک در طی دو هفته اخیر ثبت شده است.

در حالی که ایلان ماسک خود را طرفدار آزادی بیان معرفی کرده است، برخی تبلیغات کنندگان در توییتر تمایلی به همکاری با آن نداشته و آن را محفلی برای نفرت پراکنی می دانند.

اسلایدهای منتشر شده توسط ماسک نشان می دهد افزایش کاربران در این شبکه اجتماعی به بالاترین میزان خود از تاریخ شروع به کار رسیده و روزانه دو میلیون نفر به آن اضافه میشوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 31 views بار دسته بندی : اخبار شرکت‌ها تاريخ : 29 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.